مواردي كه بايد در مورد يك سامانه پيامكي و نحوه كار با آن بدانيد چيست؟

مواردي كه بايد در مورد يك سامانه پيامكي و نحوه كار با آن بدانيد چيست؟

09uy_b2.jpg

در اين مقاله قصد داريم درباره بازاريابي از طريق سامانه ارسال پيامك اطلاعاتي را در اختيار شما بگذاريم و  بگوييم چرا براي رونق كسب و كار خود به سامانه پيامك  نياز داريد. اگر مايليد در زمينه شغل و خدماتي كه در حال ارائه آن هستيد، به كمك شيوه هاي جديد خدمات تان را بالاتر ببريد، اين مقاله را با دقت بخوانيد.

حتما گزينه بازاريابي پيامكي يا بهتر است بگوييم بازاريابي از طريق سامانه ارسال اس ام اس به گوش تان خورده است. بازاريابي پيامكي در نظرسنجي ها يكي از مدرن ترين و كار آمدترين شيوه هاي تبليغات پربازده در سال هاي اخير معرفي شده است. امروزه بسياري از اهالي كسب وكار در دنيا، با خريد سامانه ارسال پيامك كسب و كارشان را توسعه مي دهند.

براي بررسي جزئي تر و دقيق تر سامانه ارسال پيامك ، بهتر است ابتدا با هم ماهيت اس ام اس ماركتينگ را مورد بررسي قرار دهيم.

اس ام اس ماركتينگ چيست؟

اين نوع بازاريابي كه با كاهش درگيري نيروي انساني و كاهش هزينه همراه است، به منظور تبليغات شما و همچنين معرفي خدمات يا محصولاتي كه ارائه مي دهيد به مخاطبانتان مورد استفاده قرار ميگيرد.

عوامل مهم ديگري مانند صرفه جويي در زمان نيز، از مواردي هست كه در نتيجه استفاده از اين نوع بازاريابي به دست خواهد آمد.

جالب است بدانيد كه يكي از موثرترين اثر گذاري هاي خريد سامانه ارسال پيامك اين است كه شما با اين روش، مي توانيد كاملا هوشمندانه اقدام به جلب مشتري و مخاطب جديد براي اهداف كسب و كارتان داشته باشيد. علاوه بر آن ميتوانيد ارتباطي مثبت و موثر نيز با مخاطبينتان برقرار كنيد.

چرا اس ام اس ماركتينگ:

تمامي كسب و كارها نياز به فروش بيشتر دارند، براي رسيدن به اين هدف 2 كار را نبايد فراموش كنيد:

1_ مشتريان فعلي خود را دريابيد و وفادار كنيد. شايد جالب باشد بدانيد آمارها نشان داده‌اند

كه ??% از درآمد ثابت ماهيان? شما توسط مشتريان وفادارتان تامين مي‌شود.

2_ همواره در حال جذب مشتريان جديد براي خود باشيد. بدون جذب مشتريان جديد، شما هيچوقت نمي‌توانيد كسب و كار خود را گسترش دهيد.

بازاريابي پيامكي يا همان اس ‌ام‌ اس ماركتينگ ، راهكاري است كه مي‌تواند در هر دو مورد به شما كمك كند. با پيروي از اصول درست ، پيامك مي‌تواند به يكي از ساده‌ترين ، موثرترين و البته، كم‌هزينه‌ترين روش‌هاي بازاريابي شما تبديل شود

كدام استراتژي اس ام اس ماركتينگ براي شما بهتر است؟

شما مي‌توانيد به دو روش به بازاريابي پيامكي بپردازيد:

تبليغات انبوه با پيامك

در اين روش، شما پيامك تبليغاتي را به بازار هدف خود ارسال مي‌كنيد ، اما نمي‌توانيد مطمئن باشيد كه دريافت‌كنندگان اين پيامك ، به محصول يا خدمات شما علاقه‌مند هستند يا خير.

بازاريابي اجازه‌اي با پيامك

در اين روش ، شما پيامك خود را به كساني ارسال مي‌كنيد كه در خبرنامه پيامكي يا باشگاه مشتريان شما عضو شده باشند و تمام آنها با ميل خود اقدام به دريافت پيامك‌هاي شما نموده‌اند

در ادامه متن، شما را با ساير خدمات و كاربرد هايي كه يك سامانه پيامك به شما ارائه خواهد داد آشنا خواهيم ساخت. همچنين بررسي خواهيم كرد كه چرا سامانه پيامكي شيوه اي موثر در بازاريابي شده است.

خدماتي كه يك سامانه ارسال اس ام اس در اختيارتان خواهد گذاشت:

_ پروسه تبليغاتي و معرفي محصولات يا خدمات شما به مشتريان و جذب مشتري

_ اطلاع رساني اخبار و اطلاعيه ها و پيشنهادات و انتقادات

_ نظر سنجي از مخاطب

_ برگزاري مسابقات

_ ارائه و اعلام تخفيفات ويژه

_ اعلام مناسبت ها و تاريخ هاي مهم مانند اعياد، انواع تبريكات و تسليت ها

 

اينها چند مورد از كاربري هاي گوناگون استفاده از سامانه ارسال اس ام اس يا سامانه پيامكي بودند. طبيعتا اگر شما نيز بنا بر شغل و اهداف كاري تان به استفاده از سامانه پيامكي نياز داشته باشيد، حتما متوجه بازدهي قابل توجه و استفاده هاي مفيد سامانه پيامكي در كسب و كار و كاربري مورد نظر تان خواهيد شد.

اما براي استفاده از سامانه ارسال پيامك دلايل قانع كننده ي بيشتري وجود دارد. همين دلايل باعث شده صاحبين مشاغل و بيزينس ها تاكنون از سامانه اس ام اس استقبال چشمگيري كنند و آن را عضو جدانشدني كار خود بدانند.

در ادامه ي متن حتما برايتان دلايل مهم استفاده از سامانه پيامكي را به تفكيك نام خواهيم برد.

چرا با هر كسب و كاري بايد سامانه پيامكي داشته باشيم؟

با توجه به تغيير شكل مسير تبليغات و بازاريابي در دنياي اقتصاد امروزي، دلايل بسياري وجود خواهد داشت كه شما را به سمت بازاريابي ديجيتال يا اصطلاح بسيار معروف ” بازاريابي پيامكي” هدايت مي كنند، اما شايد بخواهيد مهم ترين اين دلايل را براي استفاده و خريداري سامانه ارسال پيامك بدانيد. به همين منظور توجه شما را به موارد ذكر شده در بخش زير جلب مي نماييم:

_ در بر داشتن هزينه كمتر در مقايسه با ساير روش هاي تبليغاتي

_ سرعت بالا در تبليغات

_ ارائه تبليغاتي هدفمند و برنامه ريزي شده

_ ايجاد ارتباطي مثبت و موثر با مخاطب

_ بازدهي قابل توجه و مثبت در بازه ي زماني كوتاه تر در مقايسه با ساير روش هاي تبليغاتي

_ پوشش دهي مخاطبان بيشتر در براببر هزينه كمتر

_دسترسي سريع مخاطبان

_ نداشتن محدوديت در زمان و حجم ارسال

_ صرفه جويي در زمان و هزينه

_ صرفه جويي در نيروي انساني براي تبليغات

_ مديريت آنلاين

 

اگر به موارد اشاره شده در بالا توجه كافي را كرده باشيد مسلما متوجه خواهيد شد كه در بر داشتن چنين مزايايي يكي از خواسته ها و انتظارات بزرگ هر كارفرما و كار آفريني براي تبليغات و معرفي محصول، خدمات و كسب و كارش مي باشد كه اين امكان فقط با استفاده از خريد سامانه پيامك امكان پذير است.

روشي كه به آساني و با كمترين نياز به دخالت نيروي انساني بتواند از پس تبليغاتي هدفمند و پر سود برآيد و نتيجه كار و سود پاياني را دچار وضعيتي صعودي كند، تمام اين موارد چيزي ست كه سامانه پيامكي در اختيار شما خواهد گذاشت.

بنابراين اگر به صورت هدفمند و برنامه ريزي شده اقدام به خريد سامانه ارسال پيامك براي اهداف كاري تان نماييد، خواهيد ديد كه چطور  مي تواند نياز هاي شما و مخاطب را به طور همزمان پوشش داده و نتيجه مطلوبي را بريتان به ارمغان بياورد.

چرا سامانه ارسال پيامك مديانا :

1 – زيرا  medianasmsشركتي دانش بنيان است، پس شما با مجموعه اي علمي با روشهاي علمي و فارغ از انديشه هاي صرف بازاري سرو كار داريد.

2 – زيرا  medianasmsداراي نماد اعتماد الكرونيك از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و كسب و كار مجازي است و از هر نظر قابل اعتماد است.

3 – زيرا  medianasmsرضايت مشتري ها را سرمايه اصلي خود ميداند و بر اين عقيده است كه مشتريان قهرمانان داستان ما هستند، پس كسب درآمد پايان راه نيست.

4 – زيرا medianasms  آماده دريافت نقطه نظر مشتريان خود براي بهبود سامانه و راحتي كاربران خود است.

5 –  زيرا  medianasmsبر اين عقيده است كه “مشتريان راضي بهترين تبليغات براي ما هستند” و بيشترين ورودي مشتريان جديد خود را از معرفي مشتريان قديمي خود دارد.

6 – زيرا  medianasms نمايندگان خود را شريك كسب و كار خود ميداند.

در صورتيكه شما هم قصد ثبت نام و دريافت سامانه پيامك medianasms را داريد از لينك زير اقدام نماييد

 

چت روم به زباني ساده

چت روم

چت روم به زباني ساده همانطور كه از معني لاتين ان واضح است يعني،اتاق گفت و گو يا گپ زدن،كه در اينترنت سايت هايي بسيار وجود دارند كه از چنين قابليتي برخوردار هستند و براي هر كاربر يا بازديد كننده اي كه وارد ان سايت مي شود اين قابليت وجود دارد كه، در صفحه اي مخصوص معروف به روم، يا همان اتاق با ديگر كاربران حاضر و انلاين در ان سايت گفت و گو كنند و يا نوعي ارتباط برقرار سازند حتي چنين سايت هايي كه معروف به چت روم هستند،مي توان گفت كه نوعي سايت اجتماعي اند زيرا افراد گوناگون از طريق اتصال به اينترنت همگي با هم مي توانند هم زمان به صورت انلاين با هم ديگه ارتباط برقرار كرده و با هم چت كنند يا همان گپ بزنند صحبت كنند اولين چت روم ها يا اتاق هاي چتي كه براي اولين بار در اينترنت رو بورس بود و همه از ان استفاده مي كردند،مسنجر يا چت ياهو بود چت ياهو هم اكنون هم هست و مورد كاركرد بسياري از كاربران اكثر كشور هاي جهان هست !چت ياهو طراحي و ايجاد شده شركت ياهو است و كاربران مي توانند يا با وارد شدن به حساب كاربري خود در سايت ياهو از اين اتاق چت استفاده كنند .

چت روم فارسي

طريق نرم افزار اختصاصي و معروف خود شركت ياهو به نام ياهو مسنجر با ديگر افراد انلاين به صورت پي وي يا خصوصي كه از قبل ايدي يا شناسه ياهو ان را ادد يا همان اضافه كرده اند،چت كنند!چت ياهو مسنجر در قديم كه هنوز سايت هاي اختصاصي چت روم رو بورس نبوده يا هنوز طراحي نشده بوده خيلي طرفدار داشته و مورد استفاده كاربران قرار ميگرفته! اما هم اكنون كه ما در سال جديد هستيم در اينترنت سايت هاي مخصوص و اختصاصي اي وجود داره كه فقط هم مخصوص چت كردن هست و فقط و فقط به همين منظور توسط برنامه نويسان و طراحان ساخته شده كه وقتي الان شما سايت گوگل را باز كنيد و واژه (چت روم يا چت) رو سرچ كنيد در نتايج ان ميبينيد كه چندين سايت چت روم به ترتيب محبوبيت و برتر بودن ان از ساير چت روم هاي ديگر،نمايش داده شده كه دقت كنيد اين نتايج چندين صفحات ديگر را در بر ميگيرند كه مي توانيد صفحات ديگر را هم سر بزنيد و به هر سايت چت روم كه دلتان مي خواهد وارد شويد

 چت

اتاق هاي گفت و گو هميشه شلوغ و داراي انلاين زياد يا بالا نيست  يعني همه ي ان ها چنين نيستند بلكه فقط معروف ترين ان ها كه خوب در اينترنت و بين تمام كاربران اينترنت جا افتاده شلوغ و داراي انلاين بسيار بالا هست چت روم ها با امكاناتي كه هم اكنون به وسيله اخرين اپديت ها و بروز رساني نسخه هاي سايت خود داده اند امكانات مختلفي و جالبي را براي كاربران حاضر در چت فراهم كرده اند! به قبل چت فقط به صورت چت پي ام بود و كاربران در چت روم ها فقط مي توانستند به صورت تايپ كردن متن با هم گفت و گو كنند و ارتباط داشته باشند كه گرچه بيشتر چت روم ها هنوز هم به اخرين اپديت ها و امكانات جديد دسترسي پيدا نكرده اند و همچنين فقط قابليت چت به صورت تايپ متن برايشان وجود دارد اما از اخرين تغيير و تحولات چت روم ها بخواييم خدمتتون كلي بگيم اينه قابليت هاي بسياري نظير چت صوتي،چت تصويري،اضافه شده و در كنار همه اين ها، امكانات بسيار ديگري در محيط چت روم ها وجود داره كه كاربران مي توانند از ان ها استفاده كنند!! ناز چت در چت روم ها يكي مشهد چت پي وي يا تهران چت كردن خصوصي كاربران با يكديگر است و ديگري چت عمومي هستش كه همه كاربران به صورت همزمان و اشكار با يكديگر صحبت ميكنند ادمين چت روم مي تواند چت خصوصي بين كاربران خود يا با يكديگر را به راحتي كنترل داشته باشد تا يوقت خطايي از كاربري سر نزند چت روم ها از جمله سايت هاي سرگرمي و اجتماعي محسوب مي شوند و صرفا هدف از گرد امدن افراد مختلف در چنين سايتي فقط گذراندن اوقات بيكاري، يا مهمترين و جا افتاده ترين ان در حال حاضر اشنايي دختران و پسران ،هستش يادتان باشد چت روم ها يك سايت در دنياي مجازي اينترنت هستند و هيچ كاربر مجازي كه ما با او چت مي كنيم ن به صورت حقيقي ميشناسيم و ن او را يكبار ديده ايم و به خلاصه هيچي از ان و هويت او نميدانيم پس يك نكته اخلاقي و امنيتي يادتان باشد در محيط هاي چت روم هيچوقت به صورت صد در صد با يك حرف و يا يك وعده گول نخوريد و هيچ حرفي را كامل باور نكنيد مگر بعد راهايي را براي اثبات ان امتحان كنيد و بعد اطمينان حاصل از ان قدم هايي را برداريد

عسل چت

عسل چت كه از سال 1390 شروع به فعاليت داشته و اولين نسخه از اسكريپت اي تي چت را وارد بازار كرده و با قالبي اختصاصي وارد بازار شد محبوبيت شديدي در زمينه چت روم ايجاد كرد كه متاسفانه پس از مدتي اين چت روم بسته شد به دليل مشكلات سروري و سپس در سال 1397 دوباره فعاليت خود را شروع كرد و خوشبختانه باز هم محبوبيت شديدي در بين كاربران پيدا كرد به طوري كه از پس گذشت يك ماه با امار 700 انلاين در لحظه مواجه شد و اسم و نام خوبي در بين كاربران چت رومي داشته زيرا با نظارت كامل اين چت روم مديريت مي شد و امروزه با اسم پرشين چت همه اين چت روم را مي شناسند .