تربيت كودكان صبور در خانواده موفق

 

تربيت كودكان صبور در خانواده موفق

 

تمرين كردن صبوري در خانواده ، مثلا با كودك خود در صف باشيد ، منتظرباشيد تا نوبت تان شود .

براي كاري منتظر بمانيد تا با شما تماس گرفته شود.

از كودكي از كودكان خواسته مي شود كه در محيط گروهي صبور باشند ؛ ميزان صبر و شكيبايي آنها در بين همسالان خود تا حد زيادي به اين بستگي دارد كه آيا از آنها خواسته شده است در خانه صبوري كنند يا نه  ؛ برخي از كودكان (و بزرگسالان!) طبيعتاً صبورتر هستند ، اما صبر فضيلتي است كه مي توان آن را به شيوه هاي ساده در خانه آموزش داد. در اينجا چند روش وجود دارد.

 

تاخيرها را آموزش دهيد :

 

به جاي اين كه در اولين نگاه كردن به فرزند خود - چه او از اتاق خواب يا حمام براي توجه شما فرياد مي زند- بشتابيد ، بدانيد كه اگر ايمني او در خطر نباشد ، كمي صبر كنيد ، حتي ممكن است متوجه شويد كه او مهارت هاي زندگي را با سرعت بيشتري فرا مي گيرد ، از آرامش بخشيدن به خواب گرفته تا انجام كارهاي  خود در حمام ، با صبر كردن به فرزند خود يادآور شويد.

 

قانون "بدون وقفه" را اجرا كنيد :

 

احتمالا برايتان پيش آمده است كه در حال صحبت كردن با فردي ديگر هستيد و كودكتان بي وقفه شما را صدا ميكند و هرچقدر به او ميگوييد صبر كن او متوجه حرف شما نميشود و به كار خود ادامه ميدهد ، پس زمان ان رسيده است كه قانون صبر كردن را براي كودك خود در نظر بگيريد ؛ اين به فرزند شما مي گويد كه او تنها فردي در جهان نيست كه توجه شما را مي طلبد و اينكه حرف مادر يا پدر را قطع كنيد ، بي ادبي است.

 

فعاليتهايي را انجام دهيد كه صبر را نشان مي دهد : كودكان اغلب مفاهيم ناملموس مانند ؛ صبر را از طريق مثالهاي ملموس بهتر مي آموزند.

برخي ايده ها: از كودكتان بخواهيد بذر بكارد ، آن را آبياري كنيد و ببينيد چقدر طول مي كشد تا رشد كند. يا اگر پيش بيني يك روز خاص را داريد ، به فرزند خود اجازه دهيد روزهاي ماه را در تقويم به صورت شمارش معكوس مشخص كند.

 

صبر كودك محدوديت هايي دارد :

مهم است كه به ياد داشته باشيد ، اگرچه ما مي خواهيم فرزندانمان بتوانند صبر را تمرين كنند ، اما يك شبه آموخته نمي شود. همچنين كودكان از همان ميزان صبري برخوردار نيستند كه ما بزرگسالان مي توانيم از خود نشان دهيم.

 

حتي حركات كوچك صبر  كودك خود را جشن بگيريد :

 

شايد اين اولين باري باشد كه فرزند شما وقتي صحبت مي كنيد صحبت شما را قطع نمي كند ، يا شايد او به خواهر يا برادر كوچكترش اجازه داد تا اسباب بازي مورد علاقه خود را بدون اينكه آن را از دست او خارج كند ،صبر كند تا به نوبتش بگيرد. صبر و حوصله هر چه هم كوچك باشد ، به فرزند خود اجازه دهيد تا بداند چقدر به او افتخار مي كنيد. تقويت مثبت بهترين راه براي رشد يك فضيلت است و رفتار مورد نظرخود را از شما الگو برداري ميكند.همچنين اگر مشكلاتي در رفتار خود داريد ميتوانيد با زوج درمانگر صبر را الگو برداري ميكند پس كارهايي انجام دهيد كه او از شما تقليد كند و ياد بگيرد .

 

تاثير مشاوره كودك در شيوه تربيت پدرو مادر

 

مشاوره كودك در جامعه امروزي ميتوانيد راهگشا مشكلات در جامعه امروزي باشد و به كمك پدر و مادر ها بيايد و بتوانند الگوي صحيحي براي آينده فرزند خود ترسيم كنند و با راهنمايي هاي زوج درمانگر و يا روانشناس كودك مسائلي كه بايد در اصلاح رفتار خود و فرزندتان انجام دهيد هدايتگرتان باشد. مشاوران تيم گپچه آماده خدمت رساني به صورت آنلاين به شما عزيزان ميباشند.

 

بيشتر بخوانيد:

https://zaya.io/8me4r

 

مزيت نقشه حرارتي يا Heat Map در دوربين مداربسته

مزيت نقشه حرارتي يا Heat Map در دوربين مداربسته

 

 

تكنولوژي نقشه حرارتي ياHeat Map اطلاعات ارزشمندي از نقاط پر رفت و آمد در اختيار كاربر قرار مي دهد. اين قابليت مختص دوربين هاي تحت شبكه (IP) مي باشد. با ما همراه باشيد تا با طريقه عملكرد Heatmapو مزيت نقشه حرارتي آشنا شويد.

كاربرد Heat Map


كاركرد دوربين مداربسته  با قابليت نقشه حرارتي به اين صورت هست كه الگوي حركت افراد را در يك بازه زماني ضبط مي كند. به اين ترتيب، دوربين هايي با قابليت نقشه حرارتي، نقاط پر رفت و آمد و كم رفت و آمد را به صورت چگالي گرمايي با كمك رنگ هاي مختلف نشان مي دهد. از اين طريق كاربر متوجه مي شود مكان هايي كه به رنگ قرمز هستند اشخاص بيشتري در آنجا تردد كرده اند.
از قابليت Heat Map مي توان براي استفاده در مكان‌هايي مثل فروشگاه ها، سوپر ماركت ها، مغازه ها و… بهره برد.
با كمك اين قابليت صاحبان كسب و كار متوجه خواهند شد كه كدام قسمت يا كدام محصولات طرفداران بيشتري دارد. به اين ترتيب فروشنده ميفهمد، مشتري ها بيشتر به چه چيزي علاقه دارند و از آن بازديد كرده اند. از سوي ديگر مديريت متوجه مي شود محصولات مورد نظر خود را در كدام قسمت قرار دهد تا بيشتر ديده شود.
به اين ترتيب نقشه گرمايي مي تواند كمك بزرگي در فروش بيشتر محصولات از نظر نحوه چيدمان كالاها بكند. به طوري كه محصولات و خدمات راحت تر و بيشتر در معرض ديد عموم قرار بگيرد.


 

طريقه عملكرد Heatmap


تكنولوژي به كار رفته در دوربين هاي حرارتي، مسير حركتي و رفتاري مشتريان را در طول زمان ثبت مي كنند. اطلاعات به دست آمده از اين الگوي رفتاري به صورت نمودار زماني و آمار مكاني در طيف رنگي مختلف قرمز، آبي، سبز، زرد و ... نمايش داده مي شود.
هر كدام از اين رنگ ها با توجه به پارامترهايي كه قبلا در نرم افزار تعريف شده است، معنا مي شوند. به عنوان مثال رنگ قرمز نشان مي دهد كه تراكم جمعيت و بازديد در آن نقطه از همه بيشتر است. رنگ آبي نشان مي دهد در آن نقاط كمترين بازديدها صورت گرفته.
علاوه بر نمايش آماري به صورت نقشه، نمودارهاي روزانه، هفتگي و ماهانه نيز ارائه مي شود. نمودار روزانه تراكم جمعيت در هر ساعت را نشان مي دهد. اما نمودار هفتگي و ماهانه تراكم جمعيت در هر روز را نشان مي دهد. به اين ترتيب اعداد به دست آمده در هر ساعت و هر روز مي تواند در بهبود خدمات كمك كند. بنابراين مشخص مي شود نيرو ها در چه ساعاتي در چه روزهايي در هفته و در چه مكان هايي بهتر است بيشتر حضور يابند. همچنين مي توان تعيين كرد، محصولات مورد نظر در كدام قسمت هاي بخش تجاري چيده شوند.

مزيت نقشه حرارتي

 

  • بهره گيري از heat map براي نحوه چيدمان كالا ها و تعيين محل هاي پرتردد و كم تردد در فروشگاه ها
  • زمانبندي و برنامه ريزي براي فروش كالا ها و تبليغات و نمايش محصولات در مكان هاي پر فروش
  • تغيير دكوراسيون فروشگاه براي بازديد بيشتر افراد در بخش هاي پر رفت و آمد

 

نكته در مورد دوربين هاي Heat Map


يك موضوعي در مورد دوربين هاي مداربسته حرارتي كه دانستن آن مهمه، اين است كه نقشه حرارتي مربوط به تراكم رفت آمد افراد مي باشد. اين دوربين ها هيچ ربطي به تغييرات دمايي هوا و دوربين هاي termal ندارد.

 

  1. دوربين مدار بسته هايك ويژن
  2. دوربين مدار بسته
  3. قيمت دوربين مدار بسته
  4. خريد دوربين مدار بسته

 

با حفاظ درب ضد سرقت ( آكاردئوني ) آشنا شويد!

با حفاظ درب ضد سرقت ( آكاردئوني ) آشنا شويد!

امروزه انواع مختلفي از درب ها در مكان هاي مختلف مورد استفاده قرار مي گيرند. حفاظ درب ضد سرقت ( آكاردئوني ) اما به نوعي براي حفاظت از درب هاي ساختماني و همچنين آپارتماني مورد استفاده است.

كاربرد حفاظ درب ضد سرقت ( آكاردئوني ) چيست؟

حفاظ درب ضد سرقت ( آكاردئوني ) اما نسبت به ساير درب ها استفاده هاي فراواني دارد كه از جمله آنها ميتوان به بالا بردن ميزان امنيت در ساختمان هاي چند واحده اشاره كرد. اگر شما از اين نوع درها در ساختمان هاي مسكوني و يا تجاري هم استفاده كنيد هيچ مشكلي نخواهد شد. شما همچنين ميتوانيد از اين نوع درب ها در قفل هاي خارجي مانند محوطه هاي پاركينگ و ... استفاده كنيد.

قفل حفاظ درب ضد سرقت ( آكاردئوني )

اگر شما از انواعي از قفل ها براي حفاظ درب ضد سرقت ( آكاردئوني ) خود استفاده كنيد ضمن اينكه مي توانيد استانداردهاي مربوط به امنيت را بالا ببريد قادر خواهيد بود قفل هاي آن ها را نيز عوض كنيد. دقت داشته باشيد كه اين نوع از قفل ها معمولا به دو صورت وجود دارند، شما بايد بدانيد كه هر دوي اين قفل ها بايد به صورت همزمان باز و بسته شوند چرا كه در غير اين صورت نمي توانيد درب اصلي را باز كنيد. شما همچنين ميتوانيد از يك قفل سوم هم در اين زمينه بهره مند شويد كه البته بايد حين ساخت و سفارش اين موضوع را به سازنده اعلام كنيد تا جاي لازم را در نظر داشته باشد. حفاظ درب ضد سرقت ( آكاردئوني ) در اصطلاح حفاظ هايي دارد كه به صورت مشبك هستند و جنس آن ها نيز از آهن است و به عنوان يك حائل امنيتي مورد استفاده قرار مي گيرند.

نصب حفاظ درب ضد سرقت ( آكاردئوني )

در نهايت مي توان گفت كه نصب حفاظ درب ضد سرقت ( آكاردئوني ) كاري آسان است اما شما نميتوانيد آن را خودتان و بدون مشورت يك متخصص انجام دهيد. بهترين كاري كه در اين زمينه مي توانيد بكنيد اين است كه از فردي كه در اين زمينه متخصص است كمك بگيريد و همچنين بهترين نوع اين درب ها را براي ساختمان خود انتخاب كنيد.

حفاظ آهني مدرن و با امنيت چيست؟

زماني كه مي گوييم حفاظ آهني مدرن و با امنيت در واقع منظور اين است كه اين نوع حفاظ ها از جنس آهن هستند. به همين دليل هم اغلب به آن ها حفاظ آهني مدرن و با امنيت گفته مي شود اما حفاظ ديوار و حفاظ پنجره نيز از جمله ديگر اسم هايي است كه به حفاظ آهني مدرن و با امنيت نسبت مي دهند. شايد تصور شما از اين نوع حفاظ ها اين است كه يك تكه آهن كه به يك شكل خاصي طراحي شده است روي ديوار و يا پنجره خانه شما قرار خواهد گرفت اما اينطور نيست و در واقع زماني كه شما از اين حفاظ ها استفاده مي كنيد مي توانيد آن ها را با اشكال مشخصي براي استفاده انتخاب كنيد كه زيبايي نماي ساختمان شما را نيز حفظ خواهند كرد. در اين بخش مي خواهيم شما را با انواع حفاظ آهني مدرن و با امنيت آشنا كنيم.

درب آكاردئوني

درب آكاردئوني يكي از انواع حفاظ هاي آهني است كه در طرح هاي مختلف وجود دارد. در واقع اين نوع حفاظ ها تا حد بسيار زيادي امنيت را براي شما ايجاد خواهند كرد و عمده استحكام آن ها نيز ناشي از تسمه هاي عمودي است. به طور معمول اين نوع درب ها در نوع سه گل وچهارگل توليد مي شوند كه البته نوع سه گل آن ها بيشتر مورد استفاده است. در طرح هايي كه ارتقا يافته اند اما سه رديف لوزي با چهارخم براي آنها وجود دارد كه براي رفع نقص هاي احتمالي توليد شده است. اين نوع تسمه ها به هم جوش داده مي شوند و در عين اينكه زيبايي را دوچندان مي كند طرح هاي جديد استحكام بيشتري را نيز به خانه و ساختمان شما خواهند داد.

حفاظ آهني مدرن و با امنيت بوته اي

يكي ديگر از انواع حفاظ هاي آهني مدرن ، حفاظ بوته اي است. شكل اين نوع حفاظ ها معمولا به شكل يك بوته آهني خواهد بود كه با توجه به سختي هايي كه دارد ميتوان گفت كه به هيچ وجه امكان پذير نخواهد بود. اين نوع حفاظ ها معمولا به شكل شاخه هاي پرپيچ و بسيار تيز هستند.

براي مشاوره با كارشناسان آهن ايرانيان در تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري ايسنا

 

 

 

 

مشكلات تلويزيون ال جي كه مي تواند هزينه بر باشد!

مشكلات تلويزيون ال جي كه مي تواند هزينه بر باشد!

تلويزيون ال اي دي و ال سي دي ال جي در اينچ هاي ميان رده، در دو سايز اختصاصي ال جي يعني ?? و ?? توليد مي شوند و در بخش مدل كد، عبارت با اينچ تلويزيون شروع مي شود و در پي آن سري ساخت و ورژن توليد قيد مي شود. براي نمونه ??LN5420 تلويزيون ال اي دي الجي در سايز ?? اينچ و از سري LN است.

در ميان انبوه توليدات ال جي در طي چند سال گذشته مواردي از ضعف در طراحي و توليد ديده مي شود كه سري LN و ضعفي كه در بخش Back Light آن وجود دارد از معروفترين اين نمونه هاست كه بعلت استفاده از LED هاي بي كيفيت در مدت كوتاهي دچار نقص شده و مصرف كننده را راهي تعميرگاه تلويزيون مي كند. تعمير بكلايت تلويزيون ال جي يكي از مشكلات شناخته شده در بين كارشناسان تلويزيون در طي چند سال گذشته شده است.

روشن و خاموش شدن متوالي تلويزيون ال جي

در اين حالت تلويزيون روشن شده و بعد از نمايش لوگوي ال جي مجدد خاموش مي شود كه در اصطلاح تعمير تلويزيون به اين حالت reboot شدن گفته مي شود. در اين حالت معمولا مين برد تلويزيون دچار نقص شده و راه حل تعمير تلويزيون از تعويض نرم افزار تا تعويض كامل برد را شامل مي شود. اين مشكل در بسياري از مدل هاي تلويزيون ال اي دي ال جي مثل سري LB و LED و LED ديده مي شود.

قطع شدن تصوير تلويزيون ال جي در حاليكه صدا دارد:

اين مشكل بيشتر در سري LN و مخصوصا مدل هاي بدون ضمانت و اصطلاحا بانه اي ديده مي شود و مشكل در بخش بك لايت تلويزيون و يك ضعف كارخانه اي است كه با تعمير بكلايت تلويزيون و اصلاحاتي كه روي تلويزيون شما انجام خواهد شد درصد احتمال مشكل بسيار كم مي شود.

تلويزيون خود به خود خاموش شد:

اين مشكل بيشتر به علت نوسان برق است و در بيشتر موارد برد پاور خراب مي شود. تلويزيون هاي جديد به علت اينكه با ولتاژ بسيار پايين كار مي كنند احتمال مشكل در برد مين هم هست كه بايد مورد بررسي قرار بگيرد.تعمير تلويزيون در منزل صورت مي گيرد. تلويزيون هاي ال اي دي ال جي هم به دليل مشكل تلويزيون هاي ورودي كه به آن ها متصل مي شود باعث از كار افتادن مين برد تلويزيون مي شود كه در بيشتر موارد باعث سوختگي cpu تلويزيون مي شود و در اين موارد بايد براي تعمير تلويزيون برد مين تعويض شود.

مشكل تلويزيون هاي ال جي به مدل ??LN5420 و ??LN5420:

تلويزيون هاي سري LN بيشتر در بخش پاور و بك لايت دچار مشكل مي شوند به اين صورت كه صدا دارند ولي تصوير ندارند كه مشكل در منزل و محل شما برطرف و به مدت يك ماه ضمانت مي شود. اين مدل كه مشكل بك لايت در آن ها متداول است نياز به تغيراتي روي بردهاست كه اشكال برطرف شود و مشكل تكرار نشود.

تلويزيون در حالت HDMI تصوير ندارد

مشكل اين سري از تلويزيون ها بيشتر در بخش بك لايت تلويزيون است كه تعمير بك لايت تلويزيون در محل مشتري صورت مي گيرد.اين سري از تلويزيون ها كه داراي ريسيور مي باشند در بعضي موارد دچار مشكل بخش حافظه مي شوند و بعد از هر بار خاموش و روشن شدن تلويزيون بايد تنظيمات تكرار شود. تعمير با ضمانت يك ماهه صورت مي گيرد.

تلويزيون خود به خود خاموش مي شود:

اين مشكل بيشتر به علت نوسان برق است و در بيشتر موارد برد پاور خراب مي شود. تلويزيون هاي جديد به علت اينكه با ولتاژ بسيار پايين كار مي كنند احتمال مشكل در برد مين هم هست كه بايد مورد بررسي قرار بگيرد.تعمير تلويزيون در منزل صورت مي گيرد. تلويزيون هاي ال اي دي ال جي هم به دليل مشكل تلويزيون هاي ورودي كه به آن ها متصل مي شود باعث از كار افتادن مين برد تلويزيون مي شود كه در بيشتر موارد باعث سوختگي cpu تلويزيون مي شود و در اين موارد بايد براي تعمير تلويزيون برد مين تعويض شود.

تلويزيون زمان كار كردن هنگ مي كند و خاموش و روشن مي شود:

هنگ كردن تلويزيون بيشتر مربوط به برد مين است. مشكل برد مين ال اي دي ال جي قابل تعمير است كه در منزل صورت مي گيرد و برد تلويزيون هاي ال اي دي ال جي هم در بيشتر موارد تعمير مي شوند.